سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خدا بنده ای را دوست بدارد، او را ازدنیا می پرهیزاند، همان گونه که یکی از شما بیمار خود را ازآب می پرهیزاند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :0
کل بازدید :15850
تعداد کل یاداشته ها : 23
103/2/14
1:48 ع

اسراییل کودک کش، کف روی آب!

اسراییل کودک کش، کف روی آب!

رهروان ولایت ـ یکی از خواسته های همیشگی بشر، از بین رفتن ظلم و بیدادگری ازجامعه وحاکمیت انسانهای عدالت خواه درسراسرجهان است.

در جامعه جهانی که حقوق بشر و عدالت تنها بر زبان حاکمان کشورهای دنیا می چرخد، انسان هایی خونخوار و حیوان صفت با پشتیبانی همه مستکبرین بویژه صهیونیسم جهانی، با مکر و حیله سرزمین قدس را اشغال کرده و چند سالی است که باکمک های همه جانبه آنها به حیات نامشروع خود ادامه داده است. رژیم جعلی اسراییل در سال های اشغال قدس شریف، بارها و بارها به طور وحشیانه به مردم مناطق مختلف و مظلوم فلسطین یورش برده و آنها را به خاک و خون کشیده است.

در تازه ترین اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در سال 2014 میلادی، هجوم بدون دلیل و مجدد به باریکه غزه است، هجومی که بیشتر کشته های آن کودکان و زنان هستند.[1]

اما با وجود همه این کشتارهای خونین و به شهادت رسیدن زن و مرد و کودک فلسطینی، نکته قابل تامل این است که پیروزی نهایی از آن کیست؟

وقتی داستان ها و تاریخ مختلف بشر را مرور می کنیم به این مسئله کلی پی می بریم که هر حکومت ظالمی با هر قدرتی در انتها محکوم به شکست در مقابل مظلوم است، زیرا مظلومیت نشانه حق است و حق بر باطل پیروز است.

خداوند در این باره با مثلی زیبا و قابل فهم همگان نابودی نهایی باطل را اینگونه بیان می فرماید:

«أَنْزَلَ مِنَ السَّماءِ ماءً فَسالَتْ أَوْدِیَةٌ بِقَدَرِها فَاحْتَمَلَ السَّیْلُ زَبَداً رابِیاً وَ مِمَّا یُوقِدُونَ عَلَیْهِ فِی النَّارِ ابْتِغاءَ حِلْیَةٍ أَوْ مَتاعٍ زَبَدٌ مِثْلُهُ کَذلِکَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْحَقَّ وَ الْباطِلَ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذْهَبُ جُفاءً وَ أَمَّا ما یَنْفَعُ النَّاسَ فَیَمْکُثُ فِی الْأَرْضِ کَذلِکَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثالَ» (17 رعد)

خداوند از آسمان آبی فرستاد و از هر درّه و رودخانه ای به اندازه آنها سیلابی جاری شد سپس سیل بر روی خود کفی حمل کرد و از آنچه ( در کوره ها ، ) برای به دست آوردن زینت آلات یا وسایل زندگی ، آتش روی آن روشن می کنند نیز کفهایی مانند آن به وجود می آید- خداوند ، حق و باطل را چنین مثل می زند!- امّا کفها به بیرون پرتاب می شوند ، ولی آنچه به مردم سود می رساند [ آب یا فلز خالص ] در زمین می ماند خداوند اینچنین مثال می زند!

در این آیه حق که وعده الهی است، به خوبی بیان می شود و خداوند با آوردن مثل کفی که بر روی آب شناور می شود به ما می فهماند که در کوره‏ى حوادث است که ناخالصى‏ها معلوم و حقّ و باطل ظاهر مى‏ شود.، هر چند که حق و باطل باهم مخلوط هستند اما سرانجام این باطل است که باید از بین رود و این حق است که می ماند، زیرا باطل محکوم به شکست است و وعده خداوند تحقق پذیر خواهد بود.2

و همانا اسراییل کودک کش و حامیان خونخوارش، مصداق همان کف روی آب هستند که از بین رفتنی خواهند بود. حال همه ما مسلمانان باید از جامعه جهانی طلب حق کنیم و به هرگونه که در توان داریم از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت همه جانبه کنیم.

به امید پیروزی نهایی برای همه مظلومان جهان